Menu Zamknij

Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

§ 1 Definicje

  1. Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
  2. Klient lub Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie i dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  3. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna dokonująca Zamówienia Produktów związanych z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie posiada ono dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  5. Przedsiębiorca – osoba fizyczną, osoba prawna lub jednostka organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  6. Sprzedający – podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  7. Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem https://www.dragonwoodart.pl/sklep, za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie.
  8. Towar – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży
  9. Trwałość – zdolność Towaru do zachowania jego funkcji i właściwości w toku zwykłego korzystania.
  10. Przedmiot transakcji – Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
  11. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
  12. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach Sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  13. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
  14. Płatność – wpłata na konto Sprzedającego za pośrednictwem dostępnych w Sklepie sposobów płatności internetowych lub wpłata bezpośrednia na konto bankowe – w zależności od wybranej formy płatności i zamówionego Towaru.
  15. Operator płatności: PayPro SA, właściciel serwisu „Przelewy24”, z siedzibą w ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, NIP: 779-236-98-87, KRS: 0000347935.
  16. Dowód zapłaty – faktura lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku i innymi stosownymi przepisami prawa.
  17. System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego.

§ 2 Postanowienia ogólne i dane kontaktowe

  1. Sklep internetowym prowadzony przez Sprzedającego dostępny jest pod adresem https://www.dragonwoodart.pl/sklep i na odpowiednich podstronach.
  2. Sprzedającym jest  Monika Królińska, prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą o nazwie DELIM Monika Królińska, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Robotnicza 1a, lok. 2, 53-607 Wrocław, REGON: 522940727, NIP: 8982143885.
  3. Niniejszy Regulamin określa zasady składania Zamówień, zawierania Umów Sprzedaży Produktów oraz dokonywania reklamacji w ramach Sklepu.
  4. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
  5. Warunkiem skorzystania ze Sklepu oraz zawarcia Umowy Sprzedaży jest akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu. Klient poprzez jego akceptację wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i zobowiązuje się ich przestrzegać.
  6. Wszystkie Towary oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  7. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne oraz ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  8. W ramach wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z Systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedający w celu realizacji zakupów, Klient powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail) oraz urządzeniem podłączonym do sieci Internet.
  9. Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujące przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.
  10. Sprzedawca udostępnia Klientowi lub Użytkownikowi Regulamin przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu internetowego. 
  11. W przypadku reklamacji złożonego Zamówienia kontakt ze Sprzedającym można uzyskać korzystając z adresu poczty elektronicznej: kontakt@dragonwoodart.pl .

§ 3 Składanie zamówień i płatności.

  1. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych Sklepu są cenami brutto podanymi w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
  2. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen Towarów prezentowanych w Sklepie, wprowadzania nowych Towarów, wycofywania Towarów, przeprowadzania promocji i dawania rabatów. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian.
  3. Zamówienia są przyjmowane są przez Sklep. Po dokonaniu wyboru Towaru, celem dokonania zakupu Klient powinien podejmować kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronach Sklepu. 
  4. Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który Towar ma być wysłany oraz numer telefonu i adres e-mail.
  5. W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.
  6. W procesie składania Zamówienia Klient obowiązany jest dokonać wyboru formy płatności za zamówiony Towar, z obecnie dostępnych w Sklepie.
  7. Klient dokonując kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę”, ma świadomość, iż zawarcie umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Sprzedającemu zapłaty.
  8. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli Klienta zawarcia ze Sprzedającym Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.
  9. Po dokonania zakupu wysyłane jest potwierdzenie e-mailem na adres mailowy podany przez Klienta w formularzu Zamówienia.
  10. W razie braku wpłaty na rachunek bankowy Sprzedającego w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia w Sklepie (z wyłączeniem sobót, niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy), Zamówienie ulega anulowaniu.
  11. Klient w procesie składania zamówienia może wyrazić wolę otrzymania faktury (podmiot zwolniony z podatku VAT), która może zostać załączona do wysyłanej przesyłki lub przesłana drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail w postaci elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury (podmiot zwolniony z podatku VAT) z załącznikami, faktury (podmiot zwolniony z podatku VAT) korygujące z załącznikami i formularzy. Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego również do wystawiania i przesyłania faktur (podmiot zwolniony z podatku VAT) w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.
  12. Czas rozpoczęcia realizacji Zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu Zamówienia w przypadku płatności przelewem lub w przypadku zapłaty poprzez Operatora płatności.

§ 4 Koszty i termin wysyłki

  1. Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub podany telefonicznie albo drogą mailową. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
  2. Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. W niektórych przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie sprzedającego.
  3. Termin dostarczenia przesyłki podany przy każdym Towarze na stronach serwisu jest orientacyjny. Dokładny termin ustalany jest drogą mailową ze Sprzedającym ze względu na to, że Towary tworzone są na zamówienie. Przy wyborze opcji płatności „Przelew bankowy” lub „Przelewy24” do czasu podanego na stronach serwisu należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (zwykle 1-2 dni robocze).
  4. Kosz wysyłki zamówionego produktu pokrywa kupujący.

§ 5 Towar niezgodny z umową. Reklamacji Konsumenta i Przedsiębiorcy na prawach konsumenta

  1. Towar uważany jest za zgodny z umową, jeśli zgodne z umową pozostają: a) opis, rodzaj, ilość, jakość i funkcjonalność, b) przydatność do celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, o którym Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który Sprzedawca zaakceptował.
  2. Aby Towar został uznany za zgodny z umową, musi występować w takiej ilości i mieć takie cechy (w tym Trwałość i bezpieczeństwo) jakie są typowe dla Towaru tego rodzaju i których Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może rozsądnie oczekiwać biorąc pod uwagę charakter Towaru i publiczne zapewnienie złożone przez Sprzedającego.
  3. Sprzedający ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Towaru do użycia określony przez Sprzedającego jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z Umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Towaru lub charakterem braku zgodności Towaru z Umową.
  4. W przypadku gdy zakupiony Towar jest niezgodny z umową lub posiada wady fizyczne, Klient lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo złożyć reklamacje w oparciu o:
    a) regulacje przewidziane przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.), w przypadku gdy produkt jest niezgodny z umową,
    b) regulacje przewidziane przepisami Kodeksu cywilnego w zakresie rękojmi za wady.
  5. Celem złożenia reklamacji Klient zobowiązany jest do poinformowania o niej poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@dragonwoodart.pl, a następnie procedować zgodnie z otrzymanymi informacjami.
  6. Określając żądania w oparciu o tryb przewidziany art. 1 ust a) Klient ma prawo wnioskować o doprowadzenie produktu do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli Sprzedający nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
  7. Określając żądania w oparciu o tryb przewidziany art. 1 ust b) Klient ma prawo od umowy odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Klient nie może od umowy odstąpić, jeżeli Sprzedający niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez Sprzedającego lub naprawiana, chyba, że wady są nieistotne.
  8. Sprzedający odpowiada za niezgodność produktu konsumpcyjnego z umową (art 1 ust a), jedynie w przypadkach i na warunkach określonych prawem.
  9. Sprzedający odpowiada za wady produktu na podstawie rękojmi (art 1 ust b), w przypadkach i na warunkach określonych prawem.
  10. Sprzedający rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sklep zgłoszenia reklamacyjnego wraz z kompletnym, reklamowanym produktem.
  11. Składając reklamację należy dostarczyć do Sprzedającego reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i opisem przyczyny reklamacji na adres korespondencyjny Sprzedającego.
  12. Koszty przesyłki reklamowanego produktu w przypadku uznania reklamacji zostaną zwrócone Klientowi w terminie 14 dni od daty uznania reklamacji.
  13. Sprzedający zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o obniżeniu ceny.
  14. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie może odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności Towaru z Umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z Umową jest istotny.
  15. Sprzedający dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

§ 6 Odstąpienie od umowy przez Konsumenta i Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.

  1. Konsument i Przedsiębiorca na prawach konsumenta może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych w Sklepie, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia odebrania Towaru przed Konsumenta). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Sprzedającego.
  2. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa sprzedaży jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  3. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedającego.
  4. Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta, lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostawy Towaru do Konsumenta, lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta, lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru, lub dostarczenia przez Konsumenta, lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  5. Zgodnie z ustawą, możliwości zwrotu nie podlegają: świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą Klienta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust.1, dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania, umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócona lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, dostarczania prasy, usług w zakresie gier i zakładów wzajemnych.
  6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, będącej wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania zakupionych Towarów, Konsument powinien obchodzić się z Towarami i je sprawdzać z zachowaniem dbałości i uwagi.
  7. W wypadku odstąpienia Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu.
  8. Sprzedający dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

§ 7 Rękojmia dla Przedsiębiorców

  1. Sprzedający zapewnia dostawę Towaru bez wad. Sprzedający jest odpowiedzialny względem Przedsiębiorcy jeśli Towar ma wady.
  2. Jeśli Towar ma wadę, Przedsiębiorca może: a) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedający jest zobowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Przedsiębiorcy, jeśli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Przedsiębiorcę jest niemożliwe lub wymagałoby nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Przedsiębiorcę inny sposób zaspokojenia. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedający. b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpienia od Umowy sprzedaży.
  3. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Przedsiębiorcy.
  4. Celem złożenia reklamacji Przedsiębiorca zobowiązany jest do poinformowania o niej poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@dragonwoodart.pl, a następnie procedować zgodnie z otrzymanymi informacjami. W zgłoszeniu reklamacyjnym Przedsiębiorca powinien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedający niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Przedsiębiorcy odpowiedzi.
  5. Przedsiębiorca, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedającego. Koszt dostarczenia pokrywa Sprzedający.

§ 8 Specjalne postanowienia dotyczące Przedsiębiorców na prawach konsumenta

  1. Przedsiębiorca na prawach konsumenta, akceptując niniejszy Regulamin i korzystając ze swoich uprawnień wymienionych w niniejszym paragrafie, powinien uzupełnić stosowny formularz reklamacji lub odstąpienia od umowy, a w szczególności uzupełnić dane potwierdzające okoliczności potwierdzające jego status zgodny z art. 38a Ustawy o prawach konsumenta lub w inny sposób przekazać te informacje.
  2. Przedsiębiorca na prawach konsumenta oświadcza w formularzu przesłanym do Sprzedającego lub w inny sposób, że zakupiony Towar, a tym samym zawarta Umowa sprzedaży są bezpośrednio związane z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie posiadają one dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, co czyni na dowód tego, że spełnia warunki, aby za takiego przedsiębiorcę można było go uznać.
  3. Formularze stanowią załączniki do niniejszego Regulaminu.

§ 9 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych

  1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego w związku z zakupami jest Sprzedający Monika Królińska, prowadząca działalność gospodarczą o nazwie DELIM Monika Królińska, z siedzibą we Wrocławiu, REGON: 522940727, NIP: 8982143885. Administrator samodzielnie wykonuje zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
  2. Dane osobowe Klienta podawane w formularzach znajdujących się w Sklepie będą przetwarzane na podstawie umowy zawartej pomiędzy Klientem a Administratorem, do zawarcia której dochodzi wskutek akceptacji niniejszego Regulaminu, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy). Jest to konieczne dla wykonania tej umowy tj. realizacji Zamówienia Towaru.
  3. Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji Umowy sprzedaży, w związku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych Towarów, podmiotom obsługującym płatności elektroniczne (Operatorowi płatności), a także firmie świadczącej usługi księgowe.
  4. Klienci oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta mają prawo dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Klient oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofanie.
  5. Dane są przekazywane dobrowolnie, ale jest to niezbędne do celów realizacji umowy.
  6. Dane będą przetwarzane w celu: zawierania oraz realizacji umów sprzedaży oraz obsługi próśb i pytań kierowanych poprzez formularz kontaktowy.
  7. Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Sprzedającego drugiej stronie treści zawieranej umowy:
    1. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy następuje przez przesłanie stosownej wiadomości e-mail po zawarciu Umowy Sprzedaży.
    2. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje przez wysłanie Klientowi na podany adres e-mail treści zawieranej umowy lub przez przekazanie Klientowi specyfikacji Zamówienia oraz dowodu zakupu.
    3. Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w Systemie teleinformatycznym Sprzedającego oraz udostępniana na każde żądanie Klienta. 
  8. Zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień poprzez Sklep, oraz polityka plików cookies zostały opisane na podstronie „Polityka prywatności”.

§ 10 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).
  2. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy oraz świadczone usługi wykonywane są w języku polskim i w oparciu o przepisy prawa polskiego.
  3. Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu, czy też zmiany technologii. Nowy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na platformie internetowej Sprzedającego na podstronie „Regulamin sklepu”.
  4. Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze. zm.).
  5. Na podstawie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. informujemy, iż pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).

Data publikacji Regulaminu: ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­01.01.2023

Formularze do pobrania:

Formularz odstąpienia od umowy – konsument

Formularz odstąpienia od umowy – przedsiębiorca na prawach konsumenta

Formularz reklamacyjny – konsument

Formularz reklamacyjny – przedsiębiorca na prawach konsumenta